SPORTO KLUBO PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIS
BENDROSIOS SĄLYGOS
- SĄVOKOS
Jeigu Sutarties kontekstas nereikalauja kitos reikšmės, šioje Sutartyje pirmąja didžiąja raide rašomos sąvokos
turi reikšmes, nurodytas žemiau:
❖ Bendrosios sąlygos reiškia šias standartines Sporto klubo Paslaugų teikimo Sutarties sąlygas, kuriose
nustatomos bendros visiems Klientams taikomos Paslaugų teikimo sąlygos;
❖ Lankytojas / Klientas reiškia asmenį, Sporto klubo nustatyta tvarka įsigijusį nustatyto laikotarpio
Narystę (Abonementą);
❖ Narystė reiškia Kliento įgytą teisę nustatytą laikotarpį lankytis Sporto klube bei naudotis Sporto klubo
Paslaugomis, priklausomai nuo įsigyto Narystės tipo;
❖ Paslaugos reiškia Paslaugų teikėjo teikiamas treniruoklių salės paslaugas, grupines treniruotes ir kitas
papildomas paslaugas, dėl kurių susitaria Šalys;
❖ Paslaugos teikėjas – Sporto klubas – „Go Local“ (kurį atstovauja ir jo vardu veikia bei paslaugas
pagal individualios veiklos vykdymo pažymą Nr.722460 teikia Vaidas Endrijaitis), esantis adresais:
Mokslininkų g. 6A, Žirmūnų g. 139, Kalvarijų g. 105, Vilnius;
❖ Specialiosios sąlygos reiškia Sutarties sudėtinę dalį, kurioje nustatomos Klientui taikomos Paslaugų
teikimo sąlygos ir Kliento pasirinkimai;
❖ Sutartis reiškia Bendrąsias sąlygas ir Specialiąsias sąlygas su visais jų priedais ir susitarimais dėl
pakeitimo bei papildymo;
❖ FB GoLocal Žirmūnai reiškia Paslaugų teikėjo valdomą FB paskyrą, kuri pasiekiama adresu
https://www.facebook.com/profile.php?id=61559298132941;
❖ FB GoLocal reiškia Paslaugų teikėjo valdomą FB paskyrą, kuri pasiekiama adresu
https://www.facebook.com/GoLocal.lt ;
❖ FB GoLocal Šnipiškės reiškia Paslaugų teikėjo valdomą FB paskyrą, kuri pasiekiama adresu
https://www.facebook.com/profile.php?id=61557695998369;
❖ Šalys / Šalis reiškia Paslaugų teikėją ir Lankytoją / Klientą kartu, arba kiekvieną jų atskirai.
❖ Kliento kortelė reiškia, kad naudotis sporto klubo paslaugomis Šalis gali tik įsigiję asmeninę Kliento
kortelę. - Sutarties dalykas
2.1. Sporto klubas įsipareigoja šioje Sutartyje nustatyta tvarka bei terminais suteikti Klientui Paslaugas, o
Klientas įsipareigoja tinkamai ir laiku atsiskaityti su Paslaugų teikėju. - Šalių teisės ir pareigos
3.1. Klientas turi teisę:
3.1.1. laikydamasis šios Sutarties sąlygų, naudotis Sporto klubo Paslaugomis Narystės suteikiamu
laikotarpiu;
3.1.2. laikydamasis Sutarties sąlygų bei Sporto klubo vidaus tvarkos taisyklių laikinai stabdyti Narystę;
3.1.3. nutraukti šią Sutartį joje nustatyta tvarka.
3.2. Klientas įsipareigoja:
3.2.1. laikytis šios Sutarties sąlygų;
3.2.2. atsiskaityti su Sporto klubu už Paslaugas šioje Sutartyje nustatyta tvarka;
3.2.3. pateikti Paslaugų teikėjui teisingą informaciją ir duomenis. Klientas atsako už pateiktų duomenų
teisingumą;
3.2.4. atsakingai ir rūpestingai naudotis Sporto klubo teikiamomis Paslaugomis, turtu ir inventoriumi;
3.2.5. atlyginti visus dėl Sutarties sąlygų nesilaikymo Sporto klubui ar tretiesiemas asmenims
atsiradusius nuostolius / žalą;
3.2.6. informuoti raštu Paslaugų teikėją apie savo duomenų, nurodytų Specialiosiose sąlygose,
pasikeitimą Sutartyje nustatyta tvarka.
3.3. Sporto klubas turi teisę:
3.3.1. vienašališkai pakeisti Paslaugų įkainius ar kitas Sutarties sąlygas, apie tai informuodamas Klientą
prieš 14 (keturiolika) dienų viešai, informaciją pateikdamas Sporto klubo patalpose ar FB
GoLocal Žirmūnai. Tokiu atveju Klientas gali nutraukti Sutartį joje nustatyta tvarka;
3.3.2. keisti Sporto klubo darbo laiką;
3.3.3. atlikdamas profilaktikos darbus, neteikti Paslaugų iki 48 valandų;
3.3.4. kilus pagrįstų abejonių dėl Kliento sveikatos būklės, paprašyti Kliento nutraukti treniruotę ir
rekomenduoti pasikonsultuoti su gydytoju;
3.3.5. sustabdyti Paslaugų teikimą šioje Sutartyje numatytais atvejais ir tvarka.
3.4. Sporto klubas įsipareigoja:
3.4.1. teikti Paslaugas laikydamasis šioje Sutartyje nustatytų sąlygų;
3.4.2. ne vėliau kaip prieš 3 kalendorines dienas, informuoti Klientus apie Sporto klubo darbo laiko
pasikeitimus, pakabindamas atitinkamus skelbimus Sporto klube matomoje vietoje bei
pateikdamas atitinkamą informaciją FB GoLocal Žirmūnai, FB GoLocal Šnipiškės sporto klubas;
3.4.3. užtikrinti Paslaugų teikimą Klientui Narystės laikotarpiu, išskyrus atvejus, kai Sporto klubas yra
uždaromas, dėl svarbių priežasčių, įskaitant, bet neapsiribojant, avarijų padarinių šalinimui,
planiniam remontui, dėl sanitarinės higienos ir pan. ir dėl to negalima naudotis Paslaugomis;
3.4.4. užtikrinti tinkamą pateiktų asmens duomenų apsaugą. - Mokėjimai
4.1. Už Paslaugas Klientas gali atsiskaityti bankiniu pavedimu į Specialiose sąlygose nurodytą Paslaugos
teikėjo mokėjimo sąskaitą.
4.2. Klientas sumoka už Paslaugas Sporto klubui nurodytą kainą ne vėliau kaip pirmąją naudojimosi
Paslaugomis dieną (prieš pradedant naudotis Paslaugomis).
4.3. Kliento mokėjimas laikomas įvykdytu piniginių lėšų įskaitymo Paslaugų teikėjo atsiskaitomoje sąskaitoje
dieną. - Narystės naudojimo tvarka
5.1. Klientas privalo pradėti naudotis Sporto klubo Paslaugomis ne vėliau kaip per 3 (tris) kalendorines
dienas po apmokėjimo už Narystę. Klientui per šį laikotarpį nepradėjus naudotis Paslaugomis, Narystė
yra aktyvuojama automatiškai bei pradedamas skaičiuoti jos terminas, atitinkantis Narystės tipą.
5.2. Kliento įsigyta Narystė suteikia Klientui teisę į neribotą treniruoklių salės lankymą Sporto klubo darbo
laiku treniruojantis savarankiškai, arba treniruojantis su treneriu.
5.3. Narystės galiojimas gali būti sustabdomas nenurodant priežasčių, įspėjus Paslaugų teikėją prieš 2 (dvi)
kalendorines dienas.
5.4. Klientas, priklausomai nuo Narystės trukmės, gali sustabdyti Narystės galiojimą žemiau nurodytam
laikotarpiui:
5.4.1. perkant 3 (trijų) mėnesių Narystę – suteikiama galimybė sustabdyti Narystės galiojimą bendrai 14
(keturiolikai) kalendorinių dienų per visą Narystės laikotarpį;
5.4.2. perkant 6 (šešių) ir 12 (dvylikos) mėnesių Narystę – suteikiama galimybė sustabdyti Narystės
galiojimą bendrai 30 (trisdešimčiai) kalendorinių dienų per visą narystės laikotarpį.
5.5. Galimybe sustabdyti Narystę Klientas gali pasinaudoti 2 kartus per visą Narystės laikotarpį. Minimali
vieno sustabdymo trukmė yra 7 (septynios) kalendorinės dienos, o bendra Narystės sustabdymo trukmė
negali viršyti Sutarties 5.4 punkte nurodyto laikotarpio.
5.6. Narystės galiojimas gali būti stabdomas neribotam laikotarpiui dėl ligos, traumos ir svarbių priežasčių.
Tokiais atvejais konkreti Narystės stabdymo trukmė yra nustatoma Šalims susitarus individualiai.
5.7. Jei dėl nuo Sporto klubo nepriklausančių priežasčių yra stabdoma Sporto klubo veikla, Narystė yra
stabdoma automatiškai ir gali būti atnaujinta per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sporto klubo
veiklos atnaujinimo dienos.
5.8. Narystė yra asmeninė ir negali būti perleidžiama (dovanojama, parduodama, keičiama ir pan.) kitiems
asmenims be išankstinio šalių rašytinio susitarimo.
5.9. Pasibaigus narystės laikotarpiui naudotis Sporto klubo paslaugomis yra draudžiama, nebent Klientas
sporto narystę prasitęsė ir už ją apmokėjo Sutarties 4.1 punkte numatyta tvarka.
5.10. Jei Klientas naudojosi Sporto klubo paslaugomis pasibaigus narystei, Klientas turi Sporto klubui atlyginti
patirtą nuostolį.
5.11. Narystės galiojimo laikotarpio pabaigos sekimas yra Kliento atsakomybė. - Atsakomybė
6.1. Sporto klubo atsakomybė:
6.1.1. Sporto klubas neatsako už Paslaugų neteikimą ar netinkamą teikimą ir/arba Klientui tuo
padarytą žalą, jei tai įvyko ne dėl Sporto klubo kaltės, taip pat už trečiųjų asmenų veiksmus ar
apribojimus, taikomus Klientui;
6.1.2. Sporto klubas neatsako už Kliento sveikatos sutrikimus ir neatlygina Klientui nei turtinės nei
neturtinės žalos, atsiradusius Kliento sveikatai ar gyvybei, atsiradusią dėl to, kad Klientas
netinkamai naudojosi Paslaugomis, pasirinko netinkamą sportinį ar kitokį inventorių, viršijo
leistinus ar rekomenduojamus krūvius, nevykdė sveikatos priežiūros įstaigos, gydytojų
reikalavimų, rekomendacijų, nesilaikė Sutartyje nustatytų reikalavimų, elgėsi kitaip neapdariai,
neatsakingai, nerūpestingai ir (ar) pažeisdamas visuotinai priimtas (įprastas) elgesio taisykles.
Šalys aiškiai patvirtina, kad visas Paslaugų teikėjo siūlomas Paslaugas, jų apimtis, periodiškumą,
Sporto klubo lankomumą, Paslaugų dažnumą, treniruočių intensyvumą ir pan. Klientas
pasirenka, naudojasi savo asmenine rizika ir atsakomybe.
6.2. Kliento atsakomybė:
6.2.1. Klientas, prieš pasirinkdamas Sporto klubo Paslaugas, privalo atsižvelgti į savo sveikatos būklę ir
šių Paslaugų galimą poveikį jam, t.y. Klientas privalo įsitikinti, kad jo sveikatos būklė jam leidžia
lankyti Sporto klubą bei naudotis jo teikiamomis Paslaugomis;
6.2.2. Klientas, sportuojantis be trenerio, naudodamasis Sporto klube esančiomis priemonėmis bei
Paslaugomis, savarankiškai pasirenka fizinį krūvį pagal savo individualius poreikius, asmenines
savybes ir daromą įtaką organizmui;
6.2.3. Visa atsakomybė dėl Kliento sveikatos sutrikimų, sužalojimų ir nelaimingų atsitikimų, atsiradusių
lankantis Sporto klube, tenka Klientui, išskyrus, atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Sporto klubo
darbuotojų kaltės;
6.2.4. Klientas privalo atlyginti Sporto klubui materialinę žalą, kurią Sporto klubas patyrė dėl Kliento
kaltės pagal Sporto klubo pateiktą nuostolių įvertinimo aktą. Jei Klientas nesutinka su Sporto
klubo jam pateiktu nuostolių vertinimo aktu, jis per 3 darbo dienas nuo minėto akto gavimo,
privalo raštu pateikti savo argumentuotus prieštaravimus. Tokiu atveju žalos dydis bus
nustatomas Šalių susitarimu arba kompetentingų subjektų ar valdžios institucijų sprendimu;
6.2.5. Sporto klubui padarytą žalą Klientas privalo atlyginti ne vėliau kaip per 3 kalendorines dienas
nuo nuostolių įvertinimo akto pateikimo už žalos padarymą atsakingam Klientui dienos, išskyrus,
atvejus, jeigu Sporto klubo administracijos sutikimu su Klientu buvo nustatytas kitoks žalos
atlyginimo terminas.
6.3. Kiekviena Sutarties Šalis privalo atlyginti kitai Šaliai dėl jos veiksmų atsiradusius tiesioginius nuostolius.
6.4. Jei Paslaugų teikimas sustabdomas ne dėl Sporto klubo kaltės, Klientas neatleidžiamas nuo apmokėjimo
už Paslaugas. - Sutarties galiojimas ir nutraukimo sąlygos
7.1. Sutartis pradeda galioti nuo jos akceptavimo momento (bankino pavedimo atlikimo už narystę /
Abonementą) ir galioja iki abiejų Šalių šia Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų visiško įvykdymo arba iki
Sutarties nutraukimo joje nurodytais pagrindais.
7.2. Sutartis nustoja galioti pasibaigus Narystės laikotarpiui, jei Narystė nėra pratęsiama arba įgyjama nauja
Narystė.
7.3. Anksčiau Narystės termino pasibaigimo Klientas gali nutraukti Sutartį su Paslaugų teikėju tik įspėjęs
Paslaugų teikėją prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų iki norimos nutraukimo datos.
7.4. Sutartis nutraukiama pateikus rašytinį prašymą atvykus į Sporto klubą, atsiunčiant prašymą raštu
Paslaugų teikėjui elektroniniu paštu: golocalsnipiskes@gmail.com arba FB GoLocalŽirmūnai, FB GoLocal,
FB GoLocalŠnipiškės.
7.5. Klientui nutraukiant Sutartį anksčiau Narystės galiojimo pabaigos, Klientas turi teisę reikalauti grąžinti už
Narystę sumokėtų įmokų dalį, proporcingai laikotarpiui, likusiam iki Narystės galiojimo pabaigos, tik
padengęs Sporto klubo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius, kuriais laikoma:
7.5.1. Klientui suteikta nuolaida dėl ilgalaikės Narystės įsigijimo už laikotarpį nuo Narystės įsigijimo
dienos iki jos nutraukimo dienos. Apskaičiuojant šią nuolaidą imamas skirtumas tarp vieno
mėnesio Narystės kainos be nuolaidos ir Kliento įsigytos Narystės vieno mėnesio faktinės kainos.
Gautas skirtumas yra padauginamas iš mėnesių skaičiaus nuo Narystės įsigijimo dienos iki jos
nutraukimo dienos;
7.5.2. Ikiteisminio Skolos administravimo ir kitos pagrįstos išlaidos.
7.6. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nedelsiant, laikinai apriboti (sustabdyti) Paslaugų teikimą (arba
jų dalį) arba nutraukti narystę, jeigu:
7.6.1. Klientas gadina Paslaugų teikėjo įrangą;
7.6.2. Klientas Sporto klube yra neblaivus ar apsvaigęs nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų,
vaistų kitų svaigiųjų ar toksinių medžiagų);
7.6.3. Klientas įžeidinėja arba užgaulioja kitus asmenis;
7.6.4. Kliento neteisėti veiksmai riboja kitų asmenų galimybę pasinaudoti Paslaugų teikėjo teikiamomis
paslaugomis;
7.6.5. Klientas nesilaiko Lietuvos Respublikos kompetentingų institucijų nustatytų ribojimų, bei
įpareigojimų, kurių laikymasis ir vykdymas yra privalomas siekiant gauti Paslaugas;
7.6.6. dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Paslaugų teikėjo, Paslaugų teikėjas negali suteikti Paslaugų
(įskaitant atvejus, kai įvyksta inžinerinių tinklų avarijos, karantino/pandemijos laikotarpius ir /ar
„force majeure“ aplinkybės ir pan.);
7.6.7. Klientas nesilaiko kitų šios Sutarties nuostatų. - SPECIALIOSIOS SĄLYGOS
8.1. Paslaugų teikimo vieta: Sporto klubas „GoLocal“ – Mokslininkų g. 6A, Žirmūnų g. 139, Kalvarijų g. 105,
Vilnius.
8.2. Narystės galiojimas numatytas Bendrosiose sutarties sąlygose (įskaitant Paslaugų teikėjo teisę keisti
Paslaugų teikimo ir (ar) Sutarties vykdymo sąlygas);
8.3. Galimas naudojimosi Paslaugomis terminas: 1 mėnesis, 2 mėnesiai, 3 mėnesiai, 6 mėnesiai ir 12
mėnesių. - Baigiamosios nuostatos
9.1. Esant prieštaravimų tarp Bendrųjų ir Specialiųjų sąlygų, viršenybę turi Specialiosios sąlygos.
9.2. Visi Šalių pranešimai ar kita informacija turi būti pateikiami raštu ir yra laikomi tinkamai įteiktais tuo
atveju, jei buvo išsiųsti elektroniniu paštu. Jei pranešimas siunčiamas elektroniniu paštu, laikoma, kad jį
Šalis gavo tą pačią dieną, jei jis buvo išsiųstas darbo dieną iki darbo valandų pabaigos (17.00 val.)
Lietuvos laiku, arba kitą darbo dieną, jei jis buvo išsiųstas nedarbo dieną arba pasibaigus darbo
valandoms.
9.3. Paslaugų teikėjui pranešimai turi būti siunčiami elektroniniu paštu: golocalsnipiskes@gmail.com.
9.4. Klientui pranešimai siunčiami SMS žinute, Viber arba FB paskyromis Messenger.
9.5. Pasikeitus telefonų numeriams ir kitiems rekvizitams, Sutarties šalys įsipareigoja apie tai nedelsdamos,
ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų raštu informuoti viena kitą. Kol nėra gautas rašytinis
pranešimas laikoma, kad yra teisingi šioje Sutartyje nurodyti duomenys.
9.6. Bet kokie iš Sutarties kylantys ginčai, nesutarimai ar prieštaravimai sprendžiami derybų būdu, t.y. Šalys
deda visas pastangas, kad išspręstų iš Sutarties kylančius ginčus taikiomis derybomis arba su
mediatoriaus pagalba. Klientas, pagrįstai manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, visų pirmiausia turi
raštu ar el. paštu kreiptis į Paslaugų teikėją ir Paslaugų teikėjas ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo
dienų nuo Kliento rašytinių pretenzijų gavimo dienos, turi Klientui pateikti atsakymą. Tuo atveju, jeigu
Paslaugų teikėjo atsakymas Kliento netenkins, Klientas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių
apsaugos tarnybą (el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, interneto svetainė www.vvtat.lt).
9.7. Klientas Sutarties sąlygas besąlygiškai akceptuoja atlikdamas bankinio mokėjimo pavedimą tuo
patvirtindamas sutikimo su Sutartimi (skelbiama FB GoLocal) sąlygas.